dilluns, 10 de juny del 2013

Premi Versatile Blogger

He tingut la satisfacció de rebre de part de Pere-Màrtir Brasó, el premi Versatile Blogger, que s'atorga de blocaire a blocaire. Un premi, com podeu copsar, molt subjectiu, com la majoria dels que s'atorguen al món mundial.

Des d'aquí el meu agraïment per la seva benvolença. I res, felicitar-lo a ell també pel seu bloc "Animus provocandi", un interessant espai de reflexions personals, humor i arts plàstiques que de ben segur us farà patxoca.


Les bases del guardó són aquestes:
El Versatile Blogger més que un premi, en el seu sentit literal, és un reconeixement que un blocaire atorga a un altre. Segons les normes del guardó, cal que el blocaire premiat:
1. Doni les gràcies al blocaire que li ha atorgat
A través del correu electrònic, Twitter, Facebook o millor encara: deixant un comentari al seu bloc i en aquesta entrada.

2. Inclogui l'enllaç de qui ha concedit el guardó al bloc guardonat

3. Presenti en un post un llistat de 15 blocs mereixedors del mateix reconeixement

4. Contacti els editors dels blocs seleccionats per informar-los que han rebut el premi

Estic començant a seguir aquestes normes. Els punts 1 i 2 ja els tinc enllestits. Em falta fer un nou post amb la llista dels meus 15 premiats, que faré properament, així que hi pugui, i contactar amb ells.