dijous, 20 de juny del 2013

Qatar embruta la senyera

Perdoneu però a mi em fa mal als ulls. Veure el nom de Qatar estampat enmig d'una senyera m'emprenya. La senyera és un símbol, i Qatar (un país amb un règim feudal que no respecta els drets humans) l'embruta.


El Barça ha volgut tenir un gest de complicitat amb el 'moment nacional' que viu Catalunya i ha fet per primer cop a la seva història una segona equipació amb la senyera, amb les quatre barres. Tot això està molt bé, lliga amb el que el Barça sempre ha sigut, més que un club, però aquest patrocinador no és el company de viatge més adequat per a tot allò que se suposa es vol reivindicar amb aquesta samarreta.

Les quatre barres són material sensible i els colors del club també. Blaugrana al vent, un crit valent!! Ja em vaig queixar quan Qatar va embrutar la samarreta blaugrana i fins i tot vaig criticar l'actitud d'en Guardiola amb aquest tema. El Barça, el millor club del món dels darrers cinc o sis anys, segur que podria haver trobat patrocinadors menys dubtosos per a la seva samarreta, una de les més cobejades del món.

Al final la pela, sempre la pela, pot amb tot, fins i tot amb els símbols més estimats. Quina llàstima.

2 comentaris:

Toni ha dit...

Compartit a twitter! https://twitter.com/toni_mantis

Toni ha dit...

Més info sobre Qatar a http://www.scoop.it/t/politica-rock-n-roll