Viena Edicions acaba de publicar Vichy Catalán, 125 anys d'història”, un llibre que condensa en prop de 500 pàgines la història d'aquesta marca mítica d'aigua mineral. Editat en tres idiomes, català, castellà i anglès, el llibre explica amb detall totes les vicissituds econòmiques i empresarials que han marcat la trajectòria de Vichy Catalán, des de la seva creació el 1881 fins l'actualitat.
Tanmateix, l'obra descriu –amb profusió de dades i imatges– la història de la marca i els seus valors així com el seu suport a la divulgació de la cultura, la seva implicació amb el món de la gastronomia i la seva aposta decidida per la salud i la investigació. És, per tant, quelcom més que la història d'una empresa, és la història d'un compromís amb els consumidors, amb la qualitat, amb la salut i amb el benestar, com va subratllar Joan B. Renart, el president de la companyia, durant l'acte de presentació del llibre.
El llibre, escrit per Natàlia Piernas, està estructurat en tres grans blocs temàtics: els Orígens, la Societat Anònima Vichy Catalán i el Grupo Vichy Catalán, als quals cal afegir-ne un altre d'Annexos que recull una interessant selecció d'articles mèdics i científics que incideixen en l'estreta relació que existeix entre el consum d'aigua mineral natural carbònica Vichy Catalán i la salut.
La presentació en societat d'aquest interessant llibre d'història empresarial, que es va fer fa pocs dies a Barcelona, va córrer a càrrec dels periodistes Ramon Aymerich, cap d'economia de La Vanguardia, i Tana Collados, especialista en temes de cuina i alimentació de TV3.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada